Regulamin sklepu

1. Dane ogólne.
Firma handlowa TEMEPRA prowadzi sprzedaż artykułów plastycznych dla artystów, hobbystów, za pośrednictwem sklepu internetowego www.tempera.pl, oraz w systemie sprzedaży stacjonarnej w siedzibie sklepu.
Siedziba firmy:
FH TEMPERA Jakub Krzemiński
ul. Wiktora Polaka 2a
41-600 Świętochłowice
NIP: 627-271-40-18
Organ rejestrujący: Urząd miasta Świętochłowice, Prezydent miasta Świętochłowice.

2. Zamówienia oraz czas realizacji.
Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony sklepu www.tempera.pl. Czas realizacji zamówienia wynosi 48 - 72 godzin, chyba że informacja o produkcie mówi inaczej lub klient zostanie poinformowany o dłuższym czasie oczekiwania. Wysyłka zamówień realizowana jest od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówienia dokonanego w piątek, towar zostanie nadany w pierwszy, następujący po nim, dzień roboczy. W przypadku braku towaru i konieczności jego sprowadzenia, czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 30 dni. Jeśli przedmiot zakupu, jest niedostępny i spełnienia świadczenia nie jest możliwe w terminie 30 dni, klient ma prawo odstąpić od umowy. O zaistniałej sytuacji klient zostanie poinformowany.


Zgodnie z USTAWĄ z dnia 2 marca 2000 r. „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia wykonania umowy(otrzymania przesyłki). W tym celu należy odesłać, na własny koszt, nienaruszony towar na adres siedziby sklepu wraz z dowodem zakupu i pismem odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
  1)   świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
  2)   dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  3)   umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
  4)   świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  5)   świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  6)   dostarczania prasy,
  7)   usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.
W celu dokonania zwrotu należy w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki poinformować sklep drogą elektroniczną lub pocztową o rezygnacji z zakupów. Po czym w ciągu 14 dni odesłać na adres sklepu towar. Zwrot należnej kwty zostanie przesłany na konto bankowe wskazane przez klienta w ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu towaru.

3. Faktury i paragony.
Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub faktura VAT (zgodnie z informacją klienta), które są jednocześnie dowodem zakupu.

4. Dostawa.
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów INPOST lub firmy kurierskiej, w zależności od wyboru opcji dostawy przez klienta. Przesyłki o wartości powyżej 200zł lub o masie przekraczającej 5kg wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. O ewentualnym przekroczeniu masy klient zostanie poinformowany drogą mailową bądź telefoniczną. Wysyłka realizowana jest na terenie Polski.


Cennik przesyłek:


Poczta Polska
      -          przedpłata (priorytet) 15zł


Kurier
      -          przedpłata 20zł
      -          pobranie 25zł


Paczkomaty INPOST
      -          przedpłata 12zł
      -          pobranie 17zł

5. Sposób płatności.
Klient może dokonać płatności za pomocą przelewu bankowego.

6. Ceny.
Ceny podane w serwisie internetowym są cenami brutto, w złotych polskich.

7. Zmiany w zamówieniach.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu bądź wycofać się z zamówienia pod numerem telefonu 537-187-537.

8. Reklamacje.
Przesyłkę należy otworzyć przy kurierze i w przypadku zauważenia nieprawidłowości spisać odpowiedni protokół. Jeśli odkrycie wady produktu zostało zauważone podczas jego użytkowania należy produkt wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym wysłać na adres siedziby sklepu.

9. Polityka prywatności.
Zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883) dane osobowe wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji zamówień Klientów. Dane te nie będą udostępniane osobom trzecim. Podmiotem przechowującym dane jest FH TEMPERA Jakub Krzemiński, ul. Wiktora Polaka 2a, 41-600 Świętochłowice.
Klient ma prawo do wglądu, uzupełnienia, uaktualnienia i sprostowania danych.



Rozliczenia tran­sakcji kartą kre­dytową i e-przelewem prze­prowadzane są za pośred­nictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Nasz sklep plastyczny współpracuje z Dotpay

Zamówienia wysyłamy przez:

Artykuły plastyczne wysyłamy UPS Materiały dla plastyków wysyłamy również za pośrednictwem Poczty Polskiej